آموزش پیپ کشیدن و انواع توتون آن

آموزش پیپ کشیدن و پر کردن پیپ و انواع توتون آن

آموزش پیپ کشیدن و انواع توتون آن

آموزش پیپ کشیدن و پر کردن پیپ و انواع توتون آن

این وبلاگ چرا نوشته شده

چند وقت پیش با تعدادی از دوستان و آشنایان رفتیم درکه ( جای شما خالی) ، بعد از خوردن چای چند نفری سفارش قلیان دادند ، چند نفر دیگر هم دست به جیب برده و پاکت سیگار خود را بیرون آورده و سیگاری آتش کردند. من طبق معمول با دیدن استعمال دخانیات به یاد زمان دانشجویی و خوابگاه و دوستان قدیم افتادم، در همین فکر ها بودم که یکی از آشنایان دور پیپ خود را از کیفش بیرون آورد، استفاده از پیپ در ایران خیلی کم دیده میشود.

خلاصه دوست نامبرده مقداری توتون captain black gold در پیپ خود ریخت و با انگشت به شدت آن را فشار داد، انگار که با توتون های داخل پیپ دشمنی دیرینه ای داشت...

سپس فندک خود را روشن کردو نزدیک دهانه پیپ برد و هفت هشت پک محکم به پیپ زد، در حالی که هاله ای از دود در اطراف صورت او بالا می رفت فندک را در جیبش گذاشت و پک دیگری به پیپ زد و دود آن را تا فیخالدون ریه خود پایین داد،طوری که در بازدم او به سختی اثری از دود دیده میشد،با پک زدن های بلاانقطاع مانند تشنه ای که در صحرا آب دیده باشد توتون داخل پیپ را به عرض 10 تا 15 دقیقه بلعید.در بین پک زدن ها نیز گاهی انگشت شست خود را روی دهانه پیپ بالا و پایین میکرد که با توجه به اینکه باد قابل توجهی نمی وزید این کار او برایم عجیب بود.

من در حالی که با خود فکر میکردم چقدر پیپ کشیدن افراد در ایران با آنچه من آموزش داده شده تفاوت دارد دیدم که دوستمان ابزار سه کاره پیپ را از جیبش در آورد و با قاشقک آن شروع به تراشیدن داخل پیپ کرد...دلم به حال پیپ زبان بسته ای که در دست او بود سوخت، که اتفاقا از مدلهای گران قیمت ساوینلی ساخت ایتالیا بود.

تصمیم گرفتم وبلاگ کوچکی بنویسم و مطالبی را در مورد این ابزار نه چندان رایج استعمال دخانیات بیان کنم. تمامی مطالبی که بیان خواهد شد از منابع معتبر برگرفته شده و به زبان فارسی برگردانده شده است.

با کلیک بر روی عنوان هایی که در منو اصلی می بینید میتوانید مطلب مورد علاقه خود را بخوانید.

با آرزوی دلی شاد وزندگی شیرین برای شما

نظرات 12 + ارسال نظر
فریدون پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:24 ب.ظ

آقا دمت گرم
خیلی علکی تو گوگل نوشتم توتون خشکو چه کنم تو آمدی
عجیب و لذت بخش بود وبلاگت.

سجاد یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:59 ق.ظ

دوست عزیز
مدتها قبل با خواندن سایتهایی درباره پیپ هر انچه را نوشته اید خوانده بودم اما خیلی خیلی خیلی از دیدین این وبلاگ لذت بردم.چه جالب شایعات عامیانه را توضیح دادید.واقعا دیدن pipesmoker حرفه ای در ایران به ندرت رخ می دهد و من از آشنایی با شما شادکامم.امیدوارم خواننده های زیادی داشته باشید.به امید یک کلوب حقیقی برای پیپ دوستان ایرانی
ارادتمند/سجاد

پیپ خسته یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:37 ب.ظ http://tpipe.persianblog.ir

حالی مبسوط بردم از این که یکی رو دیدم که از چند و چون پیپ سر در میاره و پیپ رو مثل قلیون با پک های عمیق نمی کشه.لینکیدم

منم لینک شما رو میگذارم مرسی

امیر دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:40 ب.ظ

عزیز دل برادر از این که در این امر خطیر من رو یاری نمودی کمال امتنان را دارم. به امید سکته‌ی قلبی همگان

َArtin شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 ب.ظ http://www.cafeartin.com

وب سایت خوبی دارید با اطلاعات جالب.

نظر لطفتونه .

مانی پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ب.ظ

سلام
ممنون از مطالب خوبتون. تازه پیپ گرفتم. به دردم خورد. یا حق

علی جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ http://khaliname.blogspot.com

دوست من تنباکوهای موجود در ایران
و قیمت هاشونو اگر امکان پذیر است بذارید
متشکرم

filmrooz شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:17 ب.ظ http://filmrooz.com

آقا دمت گرم.
کارت عالی بود.
یعنی بهترین وبلاگ...
آخر موضوع.
واقعا مرسی.
بسیار مشعوف شدیم...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام
من چند تا سوال راجع به پیپ داشتم. ای میل شما رو پیدا نکردم. ای میل خودم رو گذاشتم. لطفن خبرم کنید.

بهناز چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام
از وبلاگتون دیدن کردم
اطلاعاتی در مورد مصرف پیپ میخواستم که به دردم خورد
ممنونم

peyman یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام می خواستم بگم مطالب وبلاگ خیلی عالی بود و من مدت ها بود که می خواستم در مورد پیپ اطلاعات داشته باشم و وبلاگ شما خیلی خیلی به من کمک کرد و از شما ممنونم.
فقط در مورد پر کردن پیپ اگر تونستید عکسم بذارید خیلی ممنون :) .

مصطفی مو پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:43 ب.ظ

با سلام وتشکر از وبلاگ زیباتون
یه سوال داشتم , مدت زمان معمول استعمال هر بار پیپی که به روش صحیح بارگذاری شده باشه چقدر است و نشانه های اتمام استعمال یا سوختن توتون چیست ؟
اگر در میانه ی اسعمال پیپ خاموش شد چکار باید کرد ؟
با تشکر فراوان

نشانه تموم شدن توتون گرم شدن پایین و یا کف پیپ(بسته به ساختش)
خاموش که شد دوباره روشن کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد